.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مصوبات دور دوم سفر در مازندران کیفی نیست
مصوبات سفر دوم دولت به مازندران از وزن، اندازه و کیفیت بالایی برخوردار نیست . از آقای رئیس جمهور خواستم تا با ترتیب جلسه ای بین مجمع نمایندگان و معاون اجرایی او در مصوبات سفر دوم دولت بازنگری حاصل کند...
مصوبات دور دوم سفر در مازندران کیفی نیست

سید رمضان شجاعی کیاسری پنج شنبه شب در حاشیه همایش روز حمل و نقل در جمع خبرنگاران گفت: اگر چه آقای علی احمدی از نظر فکری و سیاسی هم رده ماست ولی وی در بخشنامه ساماندهی آموزش و پرورش تغییراتی اعمال کرده که بسیار برای قشر زحمتکش معلمان جامعه دردآور است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود : در صورت عدم تغییر نگرش وی استیضاح او باید سریعتر انجام شود.

وی با اشاره کوتاهی به اینکه بنده از امضاء کنندگان استیضاح وزیر بهداشت بودم در عین حال از عملکرد وزیر راه و ترابری تشکر کرد.

کشاورزان مازندرانی ریالی خسارت نگرفته اند

نماینده مردم ساری در بخش دیگری از این گفتگو از نامناسب بودن وضعیت پارک ها و اماکن تفریحی استان انتقاد کرد و افزود: وضعیت بهداشت و سلامت مازندران بسیار نامناسب بوده که نیاز است متولیان امر بهداشت و درمان استان به این مهم توجه جدی تری داشته باشند.

شجاعی با بیان اینکه هنوز ریالی از خسارت سرمازدگی کشاورزان مازندرانی به آنان پرداخت نشده است گفت: مسئولان کشاورزی استان به جای ارائه آمار افزایش تولید باید به دنبال برنامه ریزی برای اراضی زیرکشت نرفته و خسارات های وارد شده به کشاورزان باشند.

نماینده مردم ساری در مجلس در مورد سئوال خبرنگار مهر مبنی بر عملکرد مدیریت ارشد استان مازندران پاسخ داد: عملکرد استاندار مازندران فعلا قابل ارزیابی نیست اما از زمان حضور آنان تا اکنون که حدود شش ماهه می گذرد تغییر چندانی در توسعه استان رخ نداده است.

مصوبات دور دوم سفر در مازندران کیفی نیست

وی با اظهار به اینکه مصوبات سفر دوم دولت به مازندران از وزن، اندازه و کیفیت بالایی برخوردار نیست بیان داشت: از آقای رئیس جمهور خواستم تا با جلسه ای که با ترتیب جلسه ای بین مجمع نمایندگان و معاون اجرایی او در مصوبات سفر دوم دولت بازنگری حاصل کند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: هم اکنون بررسی تدوین ضوابط اداره صدا و سیما در دستور کار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دارد.

وی افزود: کمیسیون فرهنگی در حال حاضر مشغول بررسی چهار طرح اساسی و مهم در حوزه فرهنگ، هنر و ادب جامعه است.

شجاعی خاطر نشان کرد: ساماندهی قانون مطبوعات، ساماندهی تشکل های غیردولتی و رسیدگی به فعالیت امور مساجد کشور نیز از جمله طرح های در حال بررسی در کمیسیون فرهنگی مجلس است.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به اینکه طرح ساماندهی تشکل های غیردولتی یکی از ایده های بنده بوده است، تصریح کرد: این طرح پس از بررسی در اداره کل قوانین مجلس به کمیسیون ارجاع و پس از آن در صحن علنی مجلس بررسی و تصویب می شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مسعود 30 آذر 1387
از نمایندگان فهیم این استان می خواهیم بدون در نظر گرفتن هرگونه اختلاف اعم از این شهر و آن شهر بفکر بودجه کافی برای این استان باشند بعنوان نمونه الآن مرکز مازندران باید مانند رشت ادعای کلانشهر می کرد که از بعضی شهرهای استان اصفهان و یا آذربایجان و.... نیز پایین تر است چه رسد به سایر شهرهای این استان برای آقای دکتر شجاعی هم آرزوی موفقیت می کنیم و از همه وکلای این استان آبادانی در جهت توسعه استان را خواستاریم دست همه آنها درد نکند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.041 seconds.